tap site

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu
PLEASE TAKE NOTE.. WE NO LONGER SELL ALL PRODUCTS ON THIS WEBSITE. SORRY......

Thursday 19 September 2013

TESTIMONI Intense Energiev BC100 Body Cream


TESTIMONI 1
WANITA WARGA EMAS - “Sangat berkesan untuk sakit sendi lutut.Seminggu penggunaan BC100, pesakit tidak lagi merasa kesakitan bila bangun pagi dan selesa bila berjalan.”



TESTIMONI 2
Tangan anak yang bengkak sebab terseliuh akibat jatuh. Alhamdulillah, dalam tempoh 3 hari saya sapu BC100, bengkak dan sakit hilang, tangan sudah boleh menggenggam semula. Sangat menakjubkan.”


TESTIMONI 3
Bahu yang sudah lama, sakit tangan sering kebas-kebas, kaki yang letih kerana mengidap diabetes telah reda hanya setelah 2 jam. Kulit muka pula menjadi anjal dan segar.”


TESTIMONI 4
Anak lelaki saya yang dah beberapa bulan Ecxyma yang teruk telah reda tidak lagi garu2  sampai darah dan bermacam-macam cream kita guna dari doktor dan farmasi, anak perempuan juga jari yang kering dan  kerana infection kerana terpotong kuku hingga ke isi. 3 bulan yang lalu ,bila disapukan BC100, esok sudah licin kulit jarinya.”


TESTIMONI 5
Saya selalu mengalami migraine yang teruk selama 2    tahun. Selepas menggunakan produk BC100 (sapu di leher) selama 1 minggu kini migraine saya sudah beransur pulih sepenuhnya.”



Intense Energiev  BC100 Body Cream

      



No comments:

Post a Comment