tap site

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu
PLEASE TAKE NOTE.. WE NO LONGER SELL ALL PRODUCTS ON THIS WEBSITE. SORRY......

Saturday 9 May 2015

KELEBIHAN PRODUK : Intense Enegie BC100 Body Cream

gfi-nik2u.blogspot.com

1- Didalam badan manusia ada molekul air dan darah juga 70% air. Apabila terdedah kepada tenaga skalar, molekul tersebut akan bergetar dengan lebih aktif. Molekul yang bergetar ini akan berlanggar diantara satu sama lain. Pelanggaran ini akan menghasilkan tenaga. Tenaga inilah yang menyebabkan peredaran darah yang lebih baik dan sejurus juga meningkatkan tenaga.
gfi-nik2u.blogspot.com


2- Orang yang ada masalah anaemia juga mempunyai molekul air dalam badan. Walaupun kandungan darah rendah, molekul air tetap ada. Anaemia dikaitkan kepada kekurangan zat besi didalam badan. Penghasilan sel darah merah berlaku didalam sum sum tulang. Tetapi buah pinggang juga memainkan peranan yang penting. Buah pinggang menghasilkan hormon EPO( Erthropoietin). Hormon ini penting untuk penghasilan sel darah merah. Oleh yang demikian disyorkan supaya air yang telah dicampurkan dengan secubit garam laut/bukit/ himalayan salt diletakkan bersebelahan BC100 diminum. Penting minum 10gelas setiap hari.


   


3. BC100 tidak melawan atau menentang radiasi. Cara ia berfungsi adalah berikut.
  • Setiap sel dalam badan mempunyai cas mikroelektrik diantara 70 - 90 millivolt. Apabila terdedah kepada radiasi, cas sel akan menurun. 
  • BC 100 diterapkan dengan tenaga skalar yang serupa dengan sel yang sihat iaitu diantara 70-90millivolt. Apabila kita sapu BC100, sel yang casnya menurun akan menyerap tenaga skalar BC sehingga cas yang sihat.
  • Hal ini boleh dibandingkan dengan bateri kereta. Apabila baru dan cas penuh, kereta dapat dihidupkan dengan senang. Apabila cas bateri menurun, ada masalah menghidupkan kereta. Kita perlu hantar bateri ke kedai untuk dicas semula dan apabila cas dah meningkat, tiada lagi masalah untuk start kereta.Kesemua masalah kesihatan berpunca dari kadar toksin yang tinggi dan peredaran darah yang lembab serta kekurangan nutrisi. 
  • Hati memainkan peranan yang penting dalam menawarkan toksin yang dikosumi setiap hari. Dengan membersihkan sel tubuh daripada toksin, sel kita akan berfungsi dengan lebih baik dan masalah kesihatan badan yang lemah menjadi semakin baik.

Diharap penjelasan ini akan memberikan idea kepada semua pengguna BC100.
"Sharing is Caring"

BC 100 disapu pada gout, sakit akan bertambah, pesakit enggan sapu BC 100 seterusnya dan kami terpaksa henti sapuan. Lain pula dgn gout isteri Saya, walaupun beliau sakit, tapi saya paksa juga sapuan alhamdulillah sampai ke hari ini kesakitan dah pun reda dan Beliau yakin Losyen Ajiab ( BC 100) cukup berkesan.


Gambar yg disertakan adalah seorang kanak2 yg menghadapi masalah Eczema yg berlarutan sekian lama.. Pd peringkat awal x serius spt dlm gmbr..tetapi slps bbrp hari menggunakan Intense Energie BC100..kulit kanak2 td mnjadi semakin serius sehingga ada kesan luka.. Jikak kita menghadapi masalah yg sama @ yg berbeza...Harap xperlu panik sbb itu adalah normal utk proses detox. Yang penting dptkan gambar sblum, semasa & slps..Maklumkan kpd kami utk buat rujukan srta pencerahan di jab produk..


      


No comments:

Post a Comment