tap site

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu
PLEASE TAKE NOTE.. WE NO LONGER SELL ALL PRODUCTS ON THIS WEBSITE. SORRY......

Monday 15 September 2014

PELEKAT MEMBUANG TOKSIN & LEMAK

gfi-nik2u.blogspot.com


Pelekat Penyahtoksin & Lemak yang Selamat.
Setelah 28 tahun penyelidikan intensif, pakar perubatan Jepun telah membuktikan bahawa lendiran dari pokok oak dan pokok birch mengandungi sifat penyahtoksikan. Lendiran ini dikeluarkan dan diproses di suhu tinggi bersama dengan ramuan semula jadi yang lain, dijadikan dalam bentuk serbuk dan dibungkus ke dalam uncang. Kesan-kesan menakjubkan telah membawa kepada kesihatan yang baik dan kesan pelangsing kepada berjuta-juta pengguna , dan ia telah menjadi satu produk popular di Jepun, Korea, Taiwan dan Timur Selatan Asia sebagai satu penyahtoksikan semula jadi dan produk penyingkiran lemak.
Menurut teori teori perubatan cina, terdapat lebih dari 360 titik poin dijumpai pada badan manusia, di mana 62 daripadanya terletak di telapak kaki. Titik-titik poin ini member kesan kepada berbagai organ penting yang dinamakan sebagai ‘jantung kedua’. Ia juga merupakan titik-titik terletak banyaknya toksin.
Air di dalam badan manusia telah diagihkan sama rata kepada semua bahagian badan dari kepala hingga ke hujung kaki sewaktu tidur. Walau bagaimanapun, air yang sejuk dan mengandungi bahan buangan lebih berat dan apabila kami berdiri pada waktu siang, bahan-bahan tersebut akan termendap di bahagian bawah badan dan terkumpul.
Tampalkan pelekat membuang toksin dan lemak ke telapak kaki sebelum anda tidur dan biarkan selama 8 jam. Pelekat akan menyerap segala toksin yang terkumpul pada 62 titik poin di telapak kaki anda. Maka, pengguna akan merasai kesan penyahtoksikan dan pelangsingan yang berkesan.
Kumpulan perubatan Jepun telah menyedari kesan-kesan yang menakjubkan dari Pelekat Membuang Toksin & Lemak GFI2U. Dengan penggunaan yang berterusan selama 30 hari, warna yang terdapat pada pelekat akan beransur jernih, dengan pengurangan kelembapan dan bau yang tidak enak. Ini membuktikan keberkesanan pelekat di mana toksin dan lemak yang terkumpul dalam badan manusia telah diserap melalui liang roma telapak kaki, memberi kesan penyahtoksik dan pelangsingan yang selamat.
gfi-nik2u.blogspot.com
HARGA : RM180    

No comments:

Post a Comment